Papatya37 kirmizibasliklikiz_ bende nasıl durucak orda diye düşünüyordum ama ayaklarını falan başladıklarından bide çizgi film actik ordada çikolata falan varmış onu yedi öyle sakinlesti
kirmizibasliklikiz_ Papatya37 ya rabbim yardimciniz olsun insallah bir an evvel atlatsin yavrunuz. Darisi basimiza gözümde cok büyüyor benimde
Kereminannesiii Papatya37 geçmiş olsun ☺️ Oğlum bir saniye yerinde durmadı çok şükür sorunsuz atlattık içinizi ferah tutun. İlk gün bitmiş sayılır zaten ☺️
Tombalakannesi Cemre50 ben yaptırdım 1 hafta zor oluyor klips düştü mü rahastin kantoron yağı ile iyileşiyor