Gizmo61 gögüs ucum olmadığı için bebeğim ilk gece mama yemek zorunda kaldı sütüm olduğu halde. Ertesi gün eve geldiğimizde kuzenimde vardı bebeği 8 aylık oda kullanıyor denemek için istedim o kadar güzel emiyo ki maşallah o emdikce sütümde artıyor hatta o silikon uca dolup tasıyo bebekte rahat emiyo zorlanmıyo biberon gibi kullanıyor çekiş gücünü de düsürmüyo bebeğin çünkü ben çektiğini hissediyorum iyiki kullanıyorum hatta ben bırakmayı bile düşünmüyorum çok rahat artık o emdikce emzirmenin sonunda göğüs ucum çıkmış oluyo ama çoktan karnında doyduğu için kalıyo öyle :) biz 25 günlüğüz bence hiç tereddüt etmeden kullanın üretenden Allah razı olsun cidden bu arada bebisim 36. Haftada doğdu ona rağmen çok çok rahat kullanıyoruz en basından beri hiç süpheniz olmasın