Gizmo61 Bende 5 aydır kullanıyorum mamajoo aldım ucu azcık büyük ama kızım alıştı şimdi memeye gelirken takmamı bekliyor😂 sütüm hiiiç azalmadı maşallah diyeyim. Korkma yeterki emsin bebiş. Hatta kayınvalidem bana teşekkür etti ucu yok kızım ama çabaladın emzirdin bebeni diye, süt olduktan sonra yolu bulunuyor