nazliiiiuu7 olur tabiki neden olmasın ki zaten 2.doğana kadar ilk çocuğunuz daha da büyümüş olacak 20 aylıkmış. Yetme konusunda yetebiliyorsun ama bu süreçte anne fazlasıyla yıpranıyor. Ben yeri geliyor artık çok yoruldum diye ağlıyorum ama onlar gece uyuduktan sonra yeterki sağlıklı olsun bende yorulayım diyorum. Şu an birlikte oyun oynayacak zamana geldiler kızım kendine arkadaş aramıyor ve bu beni çok mutlu oluyor. Hiç kendinizi yıpratmayın allah sabrını veriyor