nazliiiiuu7 İkinci çocuğu çol isterken bir diğer taraftan da en korkulu rüyam hamile kalmak. Daha bu sabah uyanıp aynaya baktığımda hiçbir şeye yetemediğimi bununla beraber kendime asla vakit ayırıp özen gösteremediğimi fark ettim. Ne evimin işine yetişebiliyorum ne kendime. Sabah 6′da başlayan maraton akşam 11-12′ye kadar sürüyor. Ve bu döngünün sonu hiç yok. 2.çocukla birlikte sorumluluklarım, yüküm daha fazla artacak ve ben o yükü kaldırabilir miyim? hiç bilmiyorum. Doğum yaptıktan kısa bir süre sonra sırt bölgemde ne yaparsam yapayım geçmek bilmeyen bir ağrı başladı. Ve ben bunun nedenini aldığım sorumluluklara bağlıyorum. Sırtıma öyle yük bindirdim ki gövdemi taşıyamaz oldum. Bir çocukta böyleyse ikinci olduğunda ki halimi düşünemiyorum. Birden fazla çocuğu olanlarla da kendimi kıyaslamıyorum çünkü herkesin bir kapasitesi var demek ki ve benim kapasitem de bu. Yeni doğu ve yaptığım zamanları düşünüyorum da yeniden onları yaşamak kabus gibi. Doğan büyüyor mantığında değişim, illa bir kardeşi olmalı önceden diyordum ama şu an o fikrimde değişti. Anne olmak çok büyük sorumluluk olabilen baba olsun.