Kızlar 20 aylık oğlum var evde test yaptım anında çıktı bir korku gelmedi değil nasıl ne yapacağım şimdi derken bugün hastanede öğrendim ki 5 haftalık hamileyim sıfır belirti sadece günlerce baş ağrım vardı anlatamam size o ağrıyı . Doktor sonlandırmak isterseniz bu hafta gelin devam etmek isterseniz haftaya kalp atışını dinleriz dedi yani geri çekilme ile korunuyorduk ne hissedeceğimi bilmiyorum ve eşim dışında kimseye anlatamadım