Rainnnn Kbraninalparslani ay çok üzüldm ya neden normal dikiş devlet hastanesi falan mı onlar mınyapıyor tam anlamadım bütün tanıdıklarım yapıştırma 😢
NehirVolkan Kbraninalparslani ben de devlet Hastanesi’nde doğum yaptım oğlumda eriyen dikişti.kızımda yapıştırma oldu demek ki değişiyor her yerde
NehirVolkan Kbraninalparslani ben İstanbul Haseki ve Gaziosmanpaşa fizik tedavi Hastanesi’nde . Umarım canınız yanmaz ❤️
Zlm Kbraninalparslani benim dikişlerin alınmadı kendi eriyodu aliasi gerektiğine emin misiniz sağlık ocağı dikiş alır ama sezeryan için olanı bilmiyorum
Zlm Kbraninalparslani hmmm benim kardeşim kafasını yarmıştı onun dikişlerini aldılar ama sezeryan özel birşey doktora görün derlermi bilmiyorum zaten ipleri kesip cekiyo çok birşeyi yok korkuyosaniz ben izlemiştim
Aldiba Kbraninalparslani Evet sağlıkocağında alıyorlar ve çok kolay oluyor. Ben hissetmedim sayılır, giderken çok korkmuştum ama korkacak bişey yokmuş. Bu arada beş ay oldu doğum yapalı
Kbraninalparslani Zlm benimde o takildi aklima sezeryani da alirlar mi diye de herkes de alınıyor demiş umarim ondanda kurtulurum artik 🥺
Zlm Kbraninalparslani alırlar inşallah gerçi çocuğun kontrollerinde yapiyolar öyle olsa doktora götürün derdiler
tmrskbr Yavrumm1 oooo 😄😄 bende bursa esentepe hastanesinde sezaryen oldum hiç dikiş aldırmadım. Yakma yöntemiyle kapatıyorlarmış 5. Günümde tamamen bandı falan çıkardı duş al dedi o kadar 😄