Yavrumm1 tmrskbr şehir hastanesinin de özelden bir farkı yok ki canım. 3 gece kaldım tek odaydı. Çok rahattım.
Yavrumm1 tmrskbr özele gitmiş olsaydım estetik dikiş tercih ederdim. O kadar para veriliyor bir de normal dikiş mi atıyorlarmış.