Betelgeuse_ Çok zor anlıyorum. Uyanıkken damlalık veya kaşık 🥄 ile veriyorum çoğu zaman. Çok uzun sürüyor fakat en azından içim rahat etmiş oluyo. Size de onu önerebilirim. Bazen de oyun halısı veya sallanan koltuğa koyup oyunla veriyorum, ne kadar içerse artık.
Bizde enfeksiyon ateş yaptı evet ama bazen. O yüzden pek takip edemedim pek anlayamadım doğrusu. Çok terliyordu, idrarı aşırı kokuyodu, rengi de oldukça koyuydu(kahverengiye çalarcasına) , arada hiç bi sıkıntı olmasa da huysuzlanıyodu, bir de kaka sıklığı da artmıştı. Normalde 4 günde bir kaka yapan bebeğim günde 3 kez falan yapmaya başladı ve ishal şeklindeydi. Doktora söylediğimde umursamadı normal diyip geçti fakat bana hiç normal gelmiyordu o yüzden de ısrar ettim. Ben Diyarbakır’da yaşıyorum bu arada. Okul öncesi öğretmeniyim burda 🎈