Jelibonsmom Leyla54 ben de oradayım. Zamanında çok üzüldüm ama alıştım artık kabullenmek lazım. Kaç aylık acaba sizinki ?
Leyla54 Jelibonsmom daha 15 günlük bu akşam doktoruna götürdüm gazdan dolayı yapıyordur sürekli değil ise dedi memede rahatlayacağını düşünüyor ama rahatlamayınca ağlıyor kızıyor dedi
belisimmm Defneninannesi37 ayni şekilde benim bebeğim de öyleydi bir çözüm bulamadım ben bir süre sonra geçiyor bu seferde meme reddi başlıyor ah ah bu bebekler
Leyla54 belisimmm doğrudur geriliyor insan henüz çok küçükler dertlerini anlatacak zamana gelince toparlayacağız inşallah