Betelgeuse_ sebebini net olarak bilmiyorum fakat birkaç tahminim var; ben emzirme sonrası makine ile sağardım, sonra tam dolmadan bebeğimi emzirirdim iki saat sonra falan. Muhtemelen boş memeyi çekiyordu o yüzden böyle yapmış olabilir, bir diğer ihtimal emiyordu , sonra sağdığımı içiyordu o yüzden de toktu yani acıkmadan memeyi vermiş olabilirim tekrar. Tok olduğu için de yapmış olabilir, bir diğer ihtimal de gazı olması. Memeyi tamamen bıraktı o zamandan beri sağıp veriyorum şu an biberona da benzer tepkiler veriyor ve gazdan olduğunu düşünüyorum