35lavanta nazliiiiuu7 Emzirme engel değil emzirirken hamile kalınıyor zaten süt korumaz.. ayrıca hamileyken bir sağlık sorununuz yoksa emzirmeye devam edebilirsiniz ben 4 sy daha emzirmiştim artık yalı geldi diye kesmiştik yoksa sonuna kadar emzirirdim🌸
Duyulurum nazliiiiuu7 hayırlı olsun Allah sağlıkla kavuştursun ❤️ hiç beklemeden bir doktora gidin bakalım, burada da paylaşın mutlaka çok merak ettim ☺️
nazliiiiuu7 Duyulurum çok teşekkür ediyorum bu hafta gideceğim şuanda kimse bilmiyor birtek buraya yazdım dayanamadım hem korku hem değişik duygulara sahibim
Caglarass nazliiiiuu7 Hafta büyük olunca T çizgisi daha koyu oluyo kontrol çizgisinden. Hayırlı olsun sağlıkla gelsin 🤗
nazliiiiuu7 balmom yok hiç olmadı en ufak bir değişiklik yok 15 gündür baş ağrım var sadece çok fazla onun dışında birşey yok vallahi
Secilllll nazliiiiuu7 canim benimde ögrendigimde 6 haftalikti ve dedigin gibi 2 3 saniyede koyu olarak cikti cizgiler ben mide bulantisindan anlamistim hayirli olsun simdiden😊
nazliiiiuu7 Secilllll çok teşekkür ediyorum sizinde mi ikinci yoksa ilk mi size de hayırlı olsun sağlıkla gelsin inşallah
nazliiiiuu7 aysenurkerem ay bunu okuyunca kalbim küt küt oldu hiç belirti yok ama sadece baş ağrısı normal mi
aysenurkerem nazliiiiuu7 Doktorla görüşmeniz gerekiyor ☺️ Bi gidip kan verip, kadın doğumcuya muayene olun muhakkak
AslanannesiAyse nazliiiiuu7 bu testler pek güvenilir değil ben oğluma hamileyken test negatif çıktı ama kan da belli oldu ay mutluluktan nasıl da hüngür hüngür ağladım anlatamam
nazliiiiuu7 AslanannesiAyse ay çok tebrik ediyorum ya açıkçası oğlum daha küçük biraz erken şuan düşünmüyorduk ama görünce de kimseye söyleyemedim bu hafta doktora gideceğim ben de inanamıyorum hala
Duyulurum AslanannesiAyse negatif çıkınca yanlışlık olabilir ama pozitifte yanlışlık olmuyor. Sadece şöyle bir durum var sağlıklı bir gebelik mi dış gebelik mi bebek iyi mi bunlar için doktora gitmek şart
RainOverMe ya pozitif ama ben de tek testle kan vermeye gittğimde doktor testler sorunlu olabiliyor bir kere ysptıgınız ıcın kesin gebesiniz diyemeyiz birden fazla denemek gerekiyor demişti.
cahillesohbetikestim nazliiiiuu7 daha 10 gün var adetime 🤣 bakıp görücez artık oladabilir olmayadabilir 🤣
Elifkskl nazliiiiuu7 zaten 10 dan sonra kan alınmıyor. Yarın verin ya da acilde de verebilirsiniz. Ben hep acilde verdim.