Elifkskl nazliiiiuu7 zaten 10 dan sonra kan alınmıyor. Yarın verin ya da acilde de verebilirsiniz. Ben hep acilde verdim.
nazliiiiuu7 Elifkskl acil bugün kan alır demi çok doğru oraya gitsem değeri çıkardı ama kalp atımı için bakmazlar
Duyulurum AslanannesiAyse negatif çıkınca yanlışlık olabilir ama pozitifte yanlışlık olmuyor. Sadece şöyle bir durum var sağlıklı bir gebelik mi dış gebelik mi bebek iyi mi bunlar için doktora gitmek şart
cahillesohbetikestim nazliiiiuu7 daha 10 gün var adetime 🤣 bakıp görücez artık oladabilir olmayadabilir 🤣
35lavanta nazliiiiuu7 Emzirme engel değil emzirirken hamile kalınıyor zaten süt korumaz.. ayrıca hamileyken bir sağlık sorununuz yoksa emzirmeye devam edebilirsiniz ben 4 sy daha emzirmiştim artık yalı geldi diye kesmiştik yoksa sonuna kadar emzirirdim🌸
Gul-42 nazliiiiuu7 cevrenı bosver kim demiş olmaz dıye yuz yuz korunma yontemı yok en yakın olan kola takılan ımplant kız nerden bılcen kocan gerı cekılııoda anlık gıder yanı bılemen sperm cok hareketlı bacım boyle dusunursen sureklı hamıle kalırsın
MerveAkty nazliiiiuu7 baya net 😁 az kalsın tic deki hamile olduğumu bilmiyordum a konu olacakmışsın gibi 😅 hayırlı uğurlu olsun