Canım aynı şey oldu bizde doktor humana kullan dedi sürekli kullanmayız diye Bebelac Gold aldık sonra kabız oldu değiştik sma aldık oda ishal yaptı arada bı mama daha denedik en son humana aldık da rahat ettik ağzının tadını biliyormuş meğer tavsiye olarak humana tavsiye ederim Almanya’da bir aile kendileri üretiyor keçi sütlü kiloda aldırıyor sağlıklı bı sekilde