Gamze23 Bebeğim 2 aylık Aptamil kullanıyordum şuan sma kullanıyorum 1 hafatadi şimdide isal bezi 4 defa değiştiriyorum hangi mama kullanıyorsunuz önerir misiniz
Bostancemel Gamze23 bizdede sma ishal yaptı değiştirdik canım kilo probleminiz varsa hipp prganic combiotic çok iyi aldırdı bize
Glsm45 Gamze23 mama değişimini alıştırarak yapın birden değiştirmeyin diyorlar ama bilmiyorum onunla alakası varmıdır
Zehraalparslan Biz 7 aydir sma kullanyrz cok memnunuz bi sorun yasamadik suana kadar aptamil cok gaz yapiyor demislerdi hic denemedm o yuzden belki mama degisikligi iyi gelmemistir
Surimsine 5 aydır sma kullanıyorum ishal, ekstra gaz vs sorunlar hiç yaşamadık. Kilo alımı çok iyi hatta fazla ama her mama her bebeğe aynı etkileri yapacak diye bir kural da yok tabi 🤷♀️
dunyaharikasi Gamze23 evolvia ya mutlaka bir şans verin. Özel mamalarda dahil birçok mama deneyen biri olarak söylüyorum bunu
Doga0812 Gamze23 bir sayfa var (annelerinceler)adlı bir sayfa tüm mamalarin içeriği yazıyor seker oranı anne sütüne yakınlığı vs hepsi yazıyor ayrıca bebek bezi ıslak mendil losyon şampuan gibi içeriği temiz olan veya olmayanlar hakkında bilgi veriyor
Gamze23 Mihriballimm memnunmusun birde kaç kilo aldı bebeğin bendede takıntı olmuş bebeğimi gören herkez hiç gelişmemiş diyor morelim bozuyor
Mihriballimm Gamze23 memnunum gaz vs yapmadı bizde ishal kabızlık da yapmadı ama günde bir kere yiyor bebeğim . Sadece yediren arkadaşlarım var bebeklerinin kilosu önde. Bence milletin dediğini kafaya takma bebeğin saglikliysa eğer bırak zayıf olsun kilo çokta iyi birşey değil.
Tugba10-5 Gamze23 Aptamil kullandık hep üç çocuğumda da ilk altı 6 ay birer kilo aldılar sonra 700 gram 750 gram hep o şekilde gitti . Sağlık açısından doktorunuz problem görmediyse değiştirmeyin . Büyük ihtimal mama bebeğe yaramamış olabilir .