tgbplt Ben 5 aydır bebelac gold kullanıyorum ilk ay 1100 aldı ikinci ay 1420 çok da memnunum. Sma benim kızım beğenmedi aptamil çok gaz yaptı. Ama bebelac gold gaz da yapmıyor çok memnunum
dunyaharikasi Gamze23 evolvia ya mutlaka bir şans verin. Özel mamalarda dahil birçok mama deneyen biri olarak söylüyorum bunu
Yncatc Gamze23 bizim gayet iyi 4 buçuk aylık ve 8 200 8300 civarı bebeğim ek gıdayada başladım zaten normalde ilk zamanlar dediğiniz gibi yapıyordu sonra kakası kıvam almaya başladı
Yncatc Gamze23 humana aşırı aşırı gaz yaptı ilk başlarda 1 ay kullandık ne kadar safım sonradan değiştirmek geldi aklımıza
Mihriballimm Gamze23 memnunum gaz vs yapmadı bizde ishal kabızlık da yapmadı ama günde bir kere yiyor bebeğim . Sadece yediren arkadaşlarım var bebeklerinin kilosu önde. Bence milletin dediğini kafaya takma bebeğin saglikliysa eğer bırak zayıf olsun kilo çokta iyi birşey değil.
Doga0812 Gamze23 bir sayfa var (annelerinceler)adlı bir sayfa tüm mamalarin içeriği yazıyor seker oranı anne sütüne yakınlığı vs hepsi yazıyor ayrıca bebek bezi ıslak mendil losyon şampuan gibi içeriği temiz olan veya olmayanlar hakkında bilgi veriyor
Doga0812 Gamze23 https://instagram.com/annelerinceler?igshid=YmMyMTA2M2Y= Linke tiklayın direkt karşınıza çıkacaktır