Tazeanne109 ben sağmayı tamamen elle yapmıştım çünkü pompa kullansam daha çok çatlayacakmış gibime geliyordu. Tabi elle sağdığım için az çıkıyordu süt bende. Eğer göğüsünüz elektrikli veya manuel pompada acımıyor gibi hissediyorsanız o zaman onlarla sağın hem daha çok çıkar hem uğraşmamış olursunuz
Evet Aile hekimi de bilir ama eğer imkanınız varsa ve içinizi daha çok rahatlatacaksa tabi doktora görünmenizde de fayda var.