Hatice_551 ben fito diyince pişik kremi o işe yaramaz dedi
Kremide kullanmayı bıraktım zeytinyağı sürdüm kantaron aldım ama burda çok yazılan markalardan değildi
4 gün sağdım baya iyi olmuştu ama emmeye başlayınca geri kanamaya başladı ama eskisi gibi yarık değil.. Çok vahşi emiyor benimki 😓