Ela_1990salar ayy bende 28 günlük bebeğim var. 2 haftadır zorla emziriyorum biri iyileşti kendine ama yine alırken ağrıyor sanki ısırıyor.
Diğerinin ağrısı bin beter.aşırı sertt ağzına alamıyor sinirleniyor. Birde ucuda yarık. Hem yarık hem sert canımdan can gidiyor ilk 1 dakika. Sonra uyuşuyor sanırım. Bende emzirmek istemiyorum hiç ama mamada vermek istemiyorum…
Bu göğsüm etrafı çok kırmızı
Emzirme danışmanına gittim boşaldıkça emzirdikçe düzelir dedi ama kaç gğn oldu sızı ağrıya dönüştü.