Finans bölümü mezunuyum, pazarlama yüksek lisans yapıyordum , çocuk doğdu kaldı yarım yolda , ama Yüksek lisansa başlamadan önce tasarım/ logo/ çizim yapıyordum, şu an müşterilerim var , okuduğum meslekten değil hobbi olan işimden daha çok kazanıyorum)
Bu sene yarım kalan yüksek lisansı bitirmek için tekrar başvuru yapacağım, inşallah bitiririm bu sefer
Bir de yazılım okumak istiyorum online kurslardan, kısacası plan çok onu yapacak zaman yok)