BarlasMomm Deletedmom_32 evlenip baska sehire yerlestim sonrada pandemiden dolayi kapanma geldi derken hamilelik ve bebekle beraber 2 yil oldu. Bebegim 17 aylik biraz daha buyutup oyle iş aramaya baslicam insallah o zamanda bulabilirim iş
susunbebekuyuyo Deletedmom_32 hastane yönetimi işletmeciliği mezunuyum prof olarak 2 çocuk annesiyim ev hanımıyım yaklaşık 3,5 senedir 😁
Deletedmom00881 Deletedmom_32 ne edim bacım doğruyu söylüyom ev işleri benden sorulur, mesaisi hiç bitmeyecen bir meslek, gece kocaynan mesai gündüz çocuklarnan😂😂😁😝
burjuvaanne Deletedmom_32 ay var ya benim arkadasimada hamile kalmamak diye sozlesmesine yazdilar hamile kaldi kalmak zorundaydi cunku yumurtaliklari sıkıntiliydi doktor beklememeleri gerektigini soyledi hamile kaldi ve zorla istifasini verdirdiler 🤷🏻♀️
MetehaninAnnesi4 Deletedmom_32 atanmayı bekleyen bebesinden dolayı kpss nin pek yüzüne bakamayan işletmeci diplomalı ev hanımıyım 🤦♀️😅
Kubra3525 ogrtmnanneee genel yogun bakım yogun canım beyin daha rahattır oraya oranlı post op falan oluyor orda standart hasta bizde heran hasta geliyor kodlarada biz giderdik
MinnakPanda ogrtmnanneee birde cerrah olmak başka hemşire olmak başka. Hemşirenin görev tanımı bile yok. Her işi yapiyorlar hele yogunbakim cidden zor. Kendimde hemşireyim ordan biliyorum
Rainydays Deletedmom_32 masa başı evet ama kafa kalmıyordu gün sonunda, her işin ayrı zorluğu var tabi :)