Minipekka ya sevgili mutlu prens alanından sana bir soru, kız ben fotoğraflarda hiç güzel çıkmıyorum aynaya bakıyorum mesela aynı pozu güsel, sonra telden çekiyorum aman allahım o nasıl surat, aynadaki halimle çekilen fotoda çok fark var, mesela gülüyorum ya poz verirken ama sanki ağlarmış gibi çok değişik çıkıyor evet fotojenik değilim ama bu kadar da olmaz ki yaa, resmen foto çekinmek istemez oldum o derece ha bazen gerçekten çok güzel çıkıyorum ama saygılıdır yani bu, 😂😂😂