Istanbul01 MelisT 5-6 aylıktan beri öğlen uykusu olsun gece uykusu olsun çoraplarını çıkartırım asla çorapla yatırmam. Çok şükür 20 aylığız hasta bile olmadı ☺️🙏🏻
Madam MelisT çocuk yaşına gelmiş ne çorabı bacımsu çıkar rahatlasın çocuk inan uyku kalitesi artar doğduğundan beri çorapsız yatar oğlum hiçte bişey olmadı
Noname21 MelisT ben kışın uyku tulumu giydiriyordum ayakları açık. Hep sıcacık oluyor ayaklar üşümez merak etme
Elifs__ MelisT bende gunduz giydiriyorum ama gece yatarken cikaririm zaten yatakta niye usutsunki nasil alistirirsan oyle olur erkek cocugu sicagi sevmez
Nslhntkn MelisT doktorum bile uyurken corapsız yatır hem kan dolaşımı daha iyi olur demisti bende geceleri hep cıkarıyorum kendimle empati yapıyorum corapla yatmak cok rahatsız bişey bence😂
MelisT Nslhntkn benimde tam tersi ayaklarım hep üşür hep çorapla durmak isterim 🥺😂 Bence ondan çocuğun bu çorap işini bu kadar düşünüyorum 😂
Cmrhnm MelisT ben de iki üç aylıktan itibaren hep çorapsız yatırdım çorapla yatmak iyi değil demişlerdi
Krdlnmasal 40 günlüktü çoraplarını çıkardığımda,şuan 23 aylık asla çorapla yatırmam yaz kış ne olursa olsun 😊içiniz rahat olsun üşümez ☺️Hatta daha rahat eder 🌸
Minnakordek MelisT zaten çorapla yatirmamak en iyisi kan akımını engelliyor çoraplar daha sağlıklı olur diye düşünüyorum
Wanderlust MelisT corap asla onerilmiyor ilk hafta doktorum cikartti ustu de yaz kis acik yatmasina ragmen hic hasta olmaz usutmez sizinkisi de nerdeyse yasina gelmis havalar da isindi artik birakin. Kisin da corapsiz yatsin korkmayin ne kadar cok giydirirseniz sicaga o kadar alisir ve buyudukce en ufak bir hava degisiminde hasta olan bir cocuk haline gelir malesef alistirma meselesi
MelisT Wanderlust benim kızımda yaz kış asla üstünü örtturmüyor ya artık nasıl rahat ediyorsa öyle bırakmaya başladım. Ve artık çorapsız yatırıyorum bende 😊
Tuba MelisT siz asıl çorapla yatırarak zarar vermiş oluyorsunuz🤭 kan dolaşımı engelliyor, mutlaka bundan sonra çorapsız yatırın hep☺️
Atesalp MelisT dogdugundan beri çorapsız yaptırıyorum, suan 11 ayluk, tum kış çorapsız uyudu. Ne gaz ne hastalık oldu