Kızlar bebeğimi doğduğu günden beri çorapsız hiç yatırmadım hep korktum üşütür diye çokta gazlı bir bebekti. Şimdi 11 buçuk aylık olduk ilk defa bu akşam yaptıracağım bişey olur mu ya üşütüp yarın karnı falan ağrır mı siz nasıl yapıyorsunuz lütfen fikir veriin