cilginanneogul MelisT yok ya olmaz onunda ayakları rahat etsin gece yatarken çıkar zaten kan dolaşımı açısından çok önemli canım
Pnnr MelisT 2 yaşında bende hatırlamıyorum çorapsız yatırdığımi kolikti gazliydi hep üşücek diye beynime kazinmiş bide üstünü örtturmuyor asla mecbur sıkmayan bol corap giydiriyorum
AdaLina13 MelisT En fazla ilk 3 ay çorapla yatırmışımdır kış da dahil gündüz ve gece uykularında çıkarttım hep çoraplarını. Kan dolaşımını etkiler yada çorap sıkar felan diye düşünerek yatirmadim. Havalar ısındı zaten birşey olmaz inşallah gaz ağrı vs 🙏😊
findiginannesi_ MelisT Ay hiç yatırmadım çorapsız eğer ayakları üşürse uykusu bölünür diye düşündüm giydirdim hep çorabını
Madam findiginannesi_ bebeklerin üşümesi ayaklarındsn değil burun ve enselerinin soğukluğundan anlaşılır ayak el soğuk olsa bile üşüdüğğ anlamına gelmez 🤗
Sahingiller MelisT valla ben Urfa’da ikamet ettiğim için hava inanılmaz sıcak son bir haftadır çorapsız yatırıyorum🙂
Melikemlk MelisT büyük beden çorap giydirebilrsiniz gece sıkmasın kan dolaşımı yavaşlamsın yda çorabın iöinde iplik kalıp parmağa dolanmasım dikkat edin. Benim kızımda giymez giydirsem çıkarır. Vende çorapsız yatarım oda rahat etsin diye çorspsızdr hsta olmaz.
Mommqueen MelisT 11 aylık kışın bile çorapsz yatrdım yazık çocuga lastgi sıkar rahatsz olur teni nefes alsın biraz
Kbrbisi28 Ben kızıma yangin ayse diyorum ne ustunu giydiriyor ne corap giydiriyor geceleri corapsiz yatiriyorum ben genelde ileride ayaklari corap istemesin diye cunku ilerki yaslarda romatizmaya bile yol acabilir corapla yatmak
Arya- MelisT kızzz çıkar çorabı ne korkuyorsun ne olucak pinpirkli olma 😅bende benimki 5 aylık oldu çıkardım oğlum zaten hep corspdiz uyudu yAni rahat ediyorlar
thebeautyqueen MelisT 10 gündür tamamen bıraktık çorabı. Gündüz de gece de giymiyor. Havalar artık çok sıcak. Giydirmeyebilirsiniz bence.
Ece011 MelisT ben evin içinde yaz kış asla çorap giymem, uyurken kızıma da giydirmiyorum son 2 haftadır gündüzde giydirmemeye başladım. Ayaklarına dokunun sıcaksa sorun olmaz.