Semaab ne kadar mecbur olduğuna bağlı. Eşin çalışıyorsa çokta mecbur değilsin çoğumuz çalışmıyoruz sonuçta,gerekirse kıt kanaat geçinirim yine de daha kendini ifade edemeyen 2 yaşındaki bebeğimi her gün 12 saat tanımadığım bilmediğim biyere bırakmam biraz büyüsün bi acele etmeyin