Semaab asıl dertlerden biride kreşe alışacakmı..
Çocuğumu kreşe yazdırdım hadi bye ..olmuo.
Ya alışmazsa ya krizler başlarsa…
Ben bunu 2.5 yaşındayken tecrübe ettim ve kreşten aldım.
Bu olasılığıda koy kenara
İşe başlamadan en az 2 ay önce kreşe alıştırmaya başla derim..yoksa sen işteyken ararlar sorun var die.. sanada çocuğada yazık olur