Kızlar oğlum 2 yaşında girdikten 2 3.ay sonra işe başlayacağım fakat saatleri çok uzun sabah 6 bucuk da servise ben bırakıcam ben işten geldikten sonra 6 bucukda eve gelicek ama orda üzülür mü beni arar mı yoksa erken mi ile başlamam için bilmiyorum. Sanırım cok duygusal düşünüyorum. Hayat şartları zor çalışmak da gerek. Sanki oğlumu yanlız bırakıcakmısım hissiyatı var üzülüyorum