Eslimbalkizlarim ikizAnnesi_41 ben 21 yaşındayım doğum yaptığımdsn beri tek başıma bakıyorum şimdi 1 yaşına gircekler tek bir kolay yolu var oda herseylerini aynı anda yapmak aynı anda uyuyup aynı anda yemek yemelerliler ki onlar uyudungda siz kendinize vakit ayirabilin
2papatya ikizerkekannesi sek kahve yeni bi hesap açtı minnoşlar çok tatlı oldu onlarla ilgileniyor sanırım yeni hesabını bilmiyorum 🌸
ikizerkekannesi 2papatya çok aktifti bir ara sık görüyordum postlarda şimdi hiç denk gelmeyince demek ismi değişmiş iyi olsunlarda minnoşları önemli olan o ☺️
Elif6161 @Gsmsasys dün aldı eşim sallanan beşik bende aynı durumdayım kımıldayamıyorum yerimden sallamaktan hal kalamdı vallahı gece gündüz bitkin düştüm uyku yok
Gsmsasys Elif6161 beşik sallama aparatınin faydası olur emin olun rahat edersiniz biraz daha insAllah hem sese duyarlı olması da avantaj
caniminikizleri ikizAnnesi_41 tek bakıyorum ama yanımda eşim ve diğer çocuklarım var çok çok yardımcı oluyorlar bence bu durumda en önemli şey eş desteği Allah’a şükür eşim her daim yanımda bir işi ben yapıyorsam diğer işin ucundan da o tutuyor böylelikle hayatım dahada kolay bir şekil alıyor her istedigimide yapabiliyorum dışarıya da çıkarım bakımımıda yaparım gezmeyede giderim anlayacağınız hayat her şekilde güzel her anı değerlendirmek lazım 🙂
Twinsmomee 26 aylık olmak üzere kızlarım tek bakıyorum, herkesinde dediği gibi aynı anda beslemek, uyutmak biraz zaman kazandırıyor. Tabiki yorucu bazen gün içine birçok iş sığdırabilirken bazen yemek yapamadığım oluyor
Alyalp ikizAnnesi_41 ilk 6 ay annem yanimdaydi şuan 20 ayligiz yalniz bakiyorum cok zor ikiz annesi olmak çok yaramazlar sabahtan akşama kadar bol ağlamalı kavgalı günlerimiz uyku duzenimiz yok gece 10 defa uyanirlar sabahta 6 da ayaktalar hatta bugün kızım 5 te uyandi🤷♀️
Sunkiss ikizAnnesi_41 İkiz annesiyim şuan tek bakmadığım halde ruh sağlığımdan oluyorum gün içinde sabrım kalmıyor bir zaman sonra gurbette tek bakıcam hiç düşünemiyorum. Çok zor çok Rabbim kolaylığını da versin. Bir yakınım ikiz annesi olmak sevap kazandırır demişti bu konu hakkında bir şey bilen var mı.
Yesoo Merhaba bende ikiz annesiyim iki tane kızım var 9 aylıklar düzeltilmiş yaşları 8 ay oluyo 50 günlüklerdi yalnız kaldım yalnız bakıyorum gerçekten çok zor
deleted452 ikizAnnesi_41 ikiz değiller ama pes peşe oldualr ikiz gibiler resmen hangisine bakcam şaşırıyorum temizlik desen haftada bı pazar günü anca diğer türlü yok gırgır yapıyorum anca eve :) Şimdi buyuk 20 aylık küçük 9 aylık büyüğün azı dişleri çıkıyor 2 yaş sendromu başladı huysuz ağlıyor hep küçüğünden hep hareketlenme emekleme zamanı dişleri çıkıyor 6 dış çıkardı halada kabarmışlar anlicaniz ha ikiz ha pes peşe her çocuk baya zor hele bide destekçi yoksa ben tek bakıyorum gurbette gelinim Allah heomizin yardımcısı olsun ne diyim
MelekPotter Benim de 3.5 düzeltilmiş 3 aylık ikizlerim var ☺️ hayat şimdiden çok zor ama bundan sonra böyle geçecek sanırım. Hepimize sabır diliyorum 😅 bı gulduklerinde bütün sıkıntılar bitiyor neyse ki ☺️
Ecedefne MelekPotter onların mutluluğu herşeyi bütün zorlukları unutturuyor hareketlenince daha da zorlaşıyor herşey 😊
Ecedefne Deletedmom_64 Allah kolaylık versin benm ikiz de yeri geliyo deliriyorum sizi hiç düşünemiyorum sizin işiniz benden de zor benm eşimde beni anlamıyor evde sürekli telefonla oynar yardım edim demez ben ikisini bir uyutmak için salladım karşımda yatar tel elinde yatar uyur biraz ben ilgilenin sen uyu demez bizi bizden başkası anlamıyor inanaki eş de olsa
Ecedefne İkiz anneleri bebekleriniz kaçıncı ayda kaç kilo doğdu acaba benmkiler 37+2 haftada doğdular biri 3 biri 2.500 dogdular