TwinsmomDA tvye katılıyorum kesinlikle büyük oglum 3 yaşına girecek tv izletirdim 5 ay oldu sanırım kırıldı kestim yenisi gelince de açmadık ve şu an konuşuyor konuşması geriden gelirdi şimdi şakır şakır bizleri şikayet ediyor ikizlerime zaten izletmiyorum bi hatayı yaptım onlarda yapmam blw deniyorum ama bi oglum hic istemiyor sigeri cok sukur iyi oyuncak olarak hisirtili, dikkat çeken minik parmaklarını gelistirecek şeyler almaya çalışıyorum ama cok da kararsiz kalıyorum ışıklı vs almıyorum eve zaten malum büyük akşamı bulmuyor kırması :)) oturması icin neler yapabilirim destekli oturuyorlar 1 yasindalar normal mi bu durum ? Büyük oglum sagolsun fazla yere koyamazdim zarar veriyordu su an çit aldık güvenle yatiriyorum artık yere