ikizAnnesi_41 tek bakıyorum iki bebeğe aynı anda büyütmek çok zor çok sorumluluk istiyor herşey aynı anda kendime vakit hiç kalmıyor uyuduklarinda işlerimi yapıyorum biri dış kartoyor tam onu atlattık diyoruz diğeri başlıyor döngü hep aynı bir yaşına girdiler yürüyorlar 10 aylikdan beri odadan dışarı çıksam agliyolar peşime dusuyolar kapıya çıkmak istiyorlar bazen onlarda çok bunaliyor bende çok bunaliyorum kafam kaldırmıyor yorgunluktan mecbur onlar iyi olsunlar yeterki başka bişe istemeyiz annelik çok zor geleli ikiz ise iki çocuğu olup aralarında yaş yakın olanlar bnmkilerde ikiz gbi felan diyor ama bilmiyorlar aynı bebeklerin bakımını ve uğraşıni tek olduğumdan emzirmeyi ilerletemedim malesef mama ile büyüyorlar sütunde yoktu çok mama kullanmak zorunda kaldık onlarda iademedi emmek