ikizAnnesi_41
Bende ikiz annesi olarak el kaldirayim şurada ✋
2,5 yasinlar ve 15. Günden itibaren kendim bakıyorum elbette çok zor ama alışıyor insan
İkisini bir uyutunca,ikisini bir yedirince biraz da olsa bize de vakit kalıyor yaptığımız ev işlerine de onları dahil edince hem onlar egleniyor hem biz
Küçükken kendi başlarına oynamayı bilmedikleri için zor oluyordu ama şuan kavga etselerde kendi kendilerine oynayabiliyorlar artık
Kaç aylık çocuklarınız bilmiyorum ama kavga ederken mesela onlara mudahele etmeyin kendilerince cozsunler
Gündüz uykularina beraber uyutun,akşam da öyle tabii.
Mesela ev işlerinde onlardan yardım isteyin çok mutlu oluyorlar çamaşır makinesini cakistiracagim zaman bir düğmeye onların basmasına izin veriyorum yada elektirik süpürgesi fişini takip çıkarmalarına,bulaşık makinesini boşaltirken bulaşıkları bana vermesine ,oyuncakları toplamasına izin verin hem alissinlar hem eglensinler size de kolaylık olur.