Ilaydacimen0325- Ucansupurge merhaba bende Çanakkaleliyim 💖 gece nasıl uyuyorsunuz ben kolsuz zıbın ve yarım kol tişörtle yatırmaya başladım ama üşür diyede çok korkuyorum hala altıda uzun pijama çorapsız uyuyor
Sarikuzumalp Durubebek0 ben evlendiğimde şentepeyi çok aramıştım orda doğup büyüdüğüm için ama çocuk olunca fikrim değişti batıkent çocuk yetiştirme açısından çok iyi bir yer.
Durubebek0 Sarikuzumalp bende taşınmak istiyorum şentepeden Eryaman taraflarına ya. Çok kalabalık evimizin yakınında park yok kızımla çıkabileceğim bir yer yok
Mommqueen Durubebek0 ay şuan yeminle sıcaktan yatamıyorum ayaklarımın altı yanıyor kapı cam actım inanki 🙃
Sarikuzumalp Durubebek0 şentepe de güzel aslında çocuk parkı çok normalde size yakın yok demekki şansınıza. Eryaman tarafları da çok güzel. Site olduğu için genelde bu taraflar site içerisinde parkı vs de var o yönden iyi oluyor.
Zehraazzz Themamacita çok terleyen bı bebek gece üzerine bişey ortmuyorum kısa kollu tişört altına penyeden kapri öyle yatıyor gündüzde aynı şekilde ☺️ ağustosta 2 yaşında olucak
[silindi] Durubebek0 kayınvalidemler mamakda camım oda diyor bizde muğladayız baba kozoyor hatta cocuk üşür deidm bura sıcak biz donuyoruz diyor🥹
Zeynepga Durubebek0 bende ankaradayım kombi yakıyoruz 40 da evin sıcaklığı 25in altına düşmüyor 28 günlüğüz bizde hala iki kat yine de ne olur ne olmaz diye 😂
Mihriballimm balliordek 😀😀🤭 Allah yardım etsin ben hataya ablama gitmiştim saçım belimdeydi bir hafta kalacaktım bir hafta dayanamadım saçımı küt kestirdim geldim 😀🤭
Babykus Durubebek0 ben de bugün sıcakta nasıl uyuyacak bu çocuk diye düşündüm. İstanbuldayız bugün sıcaktan çok zor uyudu. Klima da var ama o da çarpar diye açamam heralde emin olamadım.