Minikinmomu Sarikuzumalp bizim de 5 ay 23 günlük ev 28 derece bazen 27 şort ve kısa kollu zibin var üşümez degilmi ya içim el vermiyor bi çorapta çektim ayagina😂
Zeliff Durubebek0 bizde ankaradayiz sabah kızım tişört şortla duruyor akşam uzun kollu ince pijamayla. Eviniz hangi vakitte güneş alıyor oda önemli bizim öğleden akşama kadar güneş alıyor bunalıyoruz bazen
Durubebek0 Zeliff benim oturma odam öğleden sonra alıyor, yatak odam neredeyse hiç almıyor termometre de yatak odasında orayı baz alarak söylüyorum soğuk oluyor valla
Sarikuzumalp Minikinmomu yok yok üşümez sıcaklık gayet iyi uzun giyerse terler bu kez daha çok hasta olur ☺️ çorap bizimde çıkmadı daha çorap olsun daha 😃
deniiiza Durubebek0 izmirdeyiz ev 27.6 derece cocuk yaniyo sicaktan her gun suya sokuyorum simdiden böyleyse haziran temmuz nolur bilmem😔
deniz_063 Durubebek0 vaoovv keske bizim evde serin olsa🥴 biz çatı katındayız sabahın güneşi gece vuruyor tavan ahşap sabahları 27-28 derece geceleri 30-31 derece arası oluyo dün ilk defa pikeyle uyuduk 🥲
Ilaydacimen0325- Ucansupurge merhaba bende Çanakkaleliyim 💖 gece nasıl uyuyorsunuz ben kolsuz zıbın ve yarım kol tişörtle yatırmaya başladım ama üşür diyede çok korkuyorum hala altıda uzun pijama çorapsız uyuyor
Ucansupurge Ilaydacimen0325- Merhaba🙋 sadece zıbın ve tayt giydiriyorum çorapsız yatırıyorum üzerine duruma göre muslin yada tek katlı battaniye örüyorum 🥰
Ilaydacimen0325- Ucansupurge oh bende üşütürüm diye korkuyordum bizim evimiz normaldede çok sıcak malesef ben bile uyuyamıyorum sıcaktan
Mommqueen Durubebek0 ay şuan yeminle sıcaktan yatamıyorum ayaklarımın altı yanıyor kapı cam actım inanki 🙃