sevim_kos Durubebek0 ben de ankatadayom şuan evin en soğuk odası 27-28 derece. Ama bemim evim güzel güneş alıyo kışın nile kalorifer yakmadan tçyarım kolluyla oturıyoruz çoğu gün. Ama annemleri ebi kuzey cephe soğuk olur onlarınki bile 23-24 derece oluyo. Sizinki biraz soğuk geldi bana ama bebekler sıcağı çok sevmez zaten. Biraz kalın giydirirsimiz. Ben de yazın bu evde napcam bebekle diyorum pişcek yavrum
Esra26 Durubebek0 biz de Eskişehirde aynı dertten muzdaribiz😅 bakıyorum herkes tişörtle fotoğraflar atıyor bebeklerinin, bizim ev daha serin, kızım emekliylr bide yerler soğuk geliyor. Biz bi süre daha böyle gideriz gibi😅
ismihan87 Themamacita benim kızım da 5 ay 26 günlük evin içi 26 derece ama ben kolsuz zıbın ve ince ayaklı tulum gidiriyorum … Tişört ve şortla üşür bence bilmiyorum ama bende nasıl giydirecegimi bilmiyorum.. bende izmirdeyim :)
Themamacita ismihan87 ben de dediğiniz gibi yapıyorum benim bebeğim sizinkinden de küçük üşürler bence 😂
Dilaylaa Ben İngilteredeyim dün dolu yağdı bugün hava kapalı yağmur yağacak sanırım biz şuan bahçedeyiz bende kısa kollu kızımda elbise var alıştık 😅
Gulra Konyadayım. Termometre 24 derece . Ben evde hala uzun kollu üzerinede hırka giyiorum bebeğim 1 haftalık daha üşüyecek diye korkuyorum. 2 kat takım üstüne battaniye örtüyorum sizce bebeğim üşüyormudue nasıl giydirmeliyim?
acimavi Gulra 2 kat takım çok gibi geldi bana 24 derece için, üzerine battaniye de örtüyorsanız tek kat yeterli olur bence
Durubebek0 Gulra yenidoğan bebek olduğu için normal bence ama 24 dereceye göre iki katta bana fazla geldi
Sarikuzumalp Durubebek0 aaa öyle mi ☺️bende evlenmeden önce şentepeydim batıkente taşındım evlenince şemtepe doğuk oluyor evet annemlerin evi de buz gibi oluyor dışarısı sıcak olsa bile
balliordek Mihriballimm tahmin ettim akşam gelen ya da adana ya antalya olursa bir de İzmir 😃 sıcağı doruklarımıza kadar yaşıyoruz her yaz gelişinde başlarım nasıl geçecek 5 ay diye bizde yaz mevsimi 5 aydır bilirsin😂 düşündükçe kalbim çarpıyor yine bak
Sarikuzumalp Durubebek0 ben evlendiğimde şentepeyi çok aramıştım orda doğup büyüdüğüm için ama çocuk olunca fikrim değişti batıkent çocuk yetiştirme açısından çok iyi bir yer.
Mihriballimm balliordek 😀😀🤭 Allah yardım etsin ben hataya ablama gitmiştim saçım belimdeydi bir hafta kalacaktım bir hafta dayanamadım saçımı küt kestirdim geldim 😀🤭
Ozlem2904 Durubebek0 bende Ankaradayım son katta oturuyoruz ev 24.5C.. akşam ne gydersem bende düşünüyorum