iyikianneyim61 sakın pes etmeyin, Başlamışken ilerleyin, şimdi bırakakirsaniz tekrar başladığınızda herşey başa saracak. Büyük kizimda çok zorlanmistim bende, kakasıni öğrenmesi özellikle çok uzun sürmüştü. Tamamen öğrenmesi 1 ayı bulmustu öyle söyliyim. Kakada önemli olan yaptığını farketmek hemen o anda tuvalete yetişmek… Geceleri bende bez takıyorum ama uyuduktan sonra. Uyanıkken taktiginda çocuğun kafası karisabiliyomus. Büyük kizimda da öyle yapmıştım maşallah gece çiş tutmasını gündüzden daha önce ogrenmisti. Yapmadigina emin olunca gece bezlemeyi de bıraktım. Gece de uyandirmadim hiç. Cisi gelirse kendi kalkar hep