İyi akşamlar herkese. Bende bugün başladım eğitime, kızım 27 aylık. Birde 4 yaşında kızım var o her tuvalete gittiğinde küçüğü de götürüp oturtuyorum, aralarda da sık sık soruyorum çişin var mı gelince söyle bana diyorum. Öncesinde değilde tam çişini yaparken söyledigi için bugün çok kez altına kaçırdı. İlk gün için normal tabi. sabah gayet sakin başlasam da akşama doğru bende gerilmeye başladım, o da bunu farkettiginden sanırım daha çok kaçırdı. 🤦🏻♀️ Gece için de uyuduktan sonra bez taktım, gece yarısı bir kez uyandirip yaptırmayı düşünüyorum…
Herkese kolaylıklar diliyorum.🙋