momandad_16 Merhaba, ben 3.ayda sabahları bezini aldıktan sonra tuvalete götürerek başladım.. Gün de 1 defa götürmem yetti. Zaman zaman bunu birkaç defa yaptım gün içinde bazen hiç yapamadığım zamanlarda oldu. Sonra rutinde alıştığı için bezden rahatsız olmaya başladı. Tuvaletini bezine yapmak istemedi huzursuz oldu..Bende bayram ziyaretleri sonrasında bezi tamamen çıkarma kararı aldım ve çıkarttık. Evrensel saatlerde tuvalete götürüyorum. Bunun dışında ara ara soruyorum. Eğer tuvaleti varsa yanıma geliyor. Beni kaldırmaya çalışıyor,tuvalete gitmek istediğini bir şekilde anlatıyor.. Şu ana kadar iyi gidiyoruz. Sadece işim olduğunda kurduğu iletişimi anlayamadigim için kaçak yaşadık. Bu da benim hatam oldu 🤷♀️ Başka sorunuz olursa sorabilirsiniz.
@aphrael