1balkizannesi Bende 3 hafta oldu eğitim vereli.1,5 saat otobüs 1 saat pazar,park hepsini denedik.Şöyle yapabilirsiniz şimdi dışarı cıkacagız uzun bir süre dışarıda çişini yapamayacaksın yavrucum çişini şimdi yapıyoruz sonra tutacaksın vs.Zaten cok su içmiyorsa benimkinden gözlemlediğim kadarıyla 1,5 2 saatte bir çiş yapıyor.Sonra hemen eve gelince yapıyor.Otobusten inip dısarıdaysak 1,5 saat gecmisse çişin varmı diyip benzinlikte falan yaptırıyorum