rua_da_senhora_das_verdades Oğlum 9ay 8 günlük şu an 2 ay’a yakındır aklımda bu mesele.Benim gibi düşünüp,tuvalet eğitimini vermek isteyen ve başarılı olan anneleri görmek beni inanılmaz mutlu ediyor. Çünkü tek mesele bez masrafından kurtulmak değil.En iyi bezi de denedim bebeğime en kötüyü de hepsi ama hepsi bacaklarına iz yapıyor,poposunun arasında pişik oluyor kantoron,pişik kremi,pudra(her ne kadar tasvip etmesem bile bir çare denedik) hiçbirisi işe yaramıyor.Benim de oğlumun da vücudumuz hassas. O bez izlerini gördükçe sinir oluyorum ve yaz geliyor daha da pişirecek. Okuyorum bu yüzden evde yokken nasıl olur düşüncesiyle başlayamıyorum ama dün ilk defa tuvalete götürdüm klozeti istemedi yere çökme pozisyonunda cişş annecim dedim ve yaptı çok mutlu oldum. Umarım ben de bu meseleyi halledebilirim.