Ozgemre yazışmalarınızı okudum, size tavsiyem instagramda da hesabı var prof Dr gazi zorer bu konuyla ilgili bir sürü paylaşım yapıyor onun gönderilerini bir okuyun. Götüreceğiniz doktor mutlaka çocuk ortopedisti olsun. Ultrasonu kendi çeksin. Bizim doktorumuz ankarada prof Dr Cemalettin Aksoy. Çocuk ortopedisti ultrasonu kendi çekip bakıyordu. Yani benim oğlum eğer 2 aylık rutin kalça muayenesini bekleseydi normal bebekler gibi aksamadan yürümesi belki de mümkün olmayacaktı. Çünkü bizim biraz ileri seviyeydi. Rabbime şükürler olsun şu anda iyi çok daha iyi olacak inşallah. Biz 15günlükken pavlik bandaj takmaya başladık. Doğum yaptığım hastanede doğar doğmaz fark edildi. Hemen randevu aldık 3 günlük sezaryenli halimle yollara düştüm. Çok minik olduğu için bandajlar uymadı vücuduna özel yaptırdık, o yüzden 15günlükken takıldı. Yoksa direkt 3günlükken takacaktı doktor. Kalça çıkıklığı için 1 gün bile mühimdir. Söylediğim iki doktoru da araştırabilirsiniz, Türkiyede kalça çıkıklığı denildiğinde 2 tane işin ehli uzman var. Maalesef ülkemizde hala geleneksel anlayışla hareket ediliyor. Yurt dışında pek çok ülkede kalça muayenesi bebek doğum sonrası hastaneden ayrılmadan yapılıyor. İnşallah bizde de bu uygulamaya geçilir. Bizim en büyük şansımız doğum yaptığım hastane ve oradaki bebek hemşiresi, oğlumu giydirirken fark ediyor. Rabbim hepsinden iki cihanda da razı olsun