FMED biz ilk gittik doktor açılara baktı kendisi ayarladı hiç çıkarmayın siz banyo da yaptırmayın altını da böyle açın gerekirse üzeri kirli kalsın değişmeyin dedi farklı doktora götürdüm oda banyo yaptır altını değişirken aç dedi sıkıntı olmaz dedi ben dedim hiç açmadım nasıl yapcam bilmiyorum yanlış yaparsam proplem olmasın dedim yo amaç ayakların bu şekilde durması dedi öyle bantları yapıştırın olur dedi bilemedim siz şimdi böyle deyince acılar önemli deyince