Ozgemre kalça çıkıklığında bekleme diye bir şey söz konusu olamaz. 1 gün dahi beklemeyin. Erken teşhis ve tedavide bebekler çok güzel iyileşiyor, ancak geç kalınmış vakalarda maalesef tam bir düzelme olmayabiliyor. Sizi üzmek ya da endişelendirmek asla istemem ama durum bu. Yaşayan biri olarak diyebilirim ki 1 gün bile altın değerinde.