smaktroll Sizi o kadar iyi anlıyorum ki ben de bir prematüre annesiyim 1700. Gram doğdu kızım 26 gün küvözde kaldı şuan 19 aylık ve 11 kilo gören çok küçükmüş yok birbuçuk yaşında görünmüyo neden kilo almıyo kafası çok küçük özellikle kayınvalidem eltim fln gerçekten yani sağlıklı olmasına şükür edemeyecek hale getiriyolar anneliğimizi sorguluyoruz acaba ben mi yediremiyorum bakamıyormuyum dedirttiriyolar bıktım bende hep kilosunu boyunu zorla bana takıntı haline getirttiler😔 boyu 84 cm kilosu 11 bana iyi gibi geliyor bence yaşıtlarını yakaladı sizce, bu durumdan bende muzdaripim yalnız değilsin 😔😮💨