smaktroll Kızlar bu kilosa doğup daha sonra güzel kilo alan tombul çocuklar var mıdır 🤔 merak ettim benm ilk çocugum 3 kilo doğdu böyle kilolu bebek hiç olmadı çevremde hep tepki gördüm şimdi ikimci çocugumda 2,950 gr doğdu böyle olup güzel kilo yakalayanlar vaemı acaba
stillwasser smaktroll kilosunun neyini beğenmediniz az mi o kilo cocugu 1 kg 700 gr doğanlar var hatta bir tanıdık 500 gr dogum yapti burda prematüre anneler var uzulebilirler
tuzludakota smaktroll 3 kg bebek zayıf mı oluyor ne isterler acaba 4 5 6 mı sağlıklı olmadıktan sonra ne yapacaklar kiloyu
ikikoalaanasi smaktroll sağlıklı olduktan sonra kilosuna takılmayın. Kızım 2,995 Gr doğdu. Şuan 34 aylık 15,5 kg. Kilosu, kilolu doğanlarla aynı seyrediyor. Yani kiloya takılmayın, alınıyor veriliyor. Zamanla boş yere takıldığınızi anlayacaksınız.
smaktroll tuzludakota malesef çevreme göre zayıfmış bende çok üzülüyorum böyle aay ne kadar ufak bu hiç beslenmemiş hep sen kilo almışsn diyorlar düşünmeden çok kırıcı ister istemez takıyorum bende
tuzludakota smaktroll ne kadar takmayın duymayın desekte öylw olmuyor annelik işte yetersiz mi kalıyorum acaba diyorsun kendi kendine , sağlığı yerindeyse üzülmeyi. 🌸
smaktroll tuzludakota kesinlikle öyle piskoljkmen kednmi kötü hissediyorum öyle söyleyince acaba ben mi bakamıyorum acaba sütümmü yaramıyor düşüncesine giriyor insan
Dondurmalikahve smaktroll Kilosu normal bir yenidoğan kilosu az değil bu cevreyi anlamadım her cocuk 4 5 kilo mu doğacak illaki. Yıl 2022 kilolu cocuk sağlıklı cocuk algısını kafalarından bi atamadılar.
smaktroll Dondurmalikahve ay bide benim çevremi görün 😄 4 kilo altında doğuran yok hiç biri bana 7 kilo doğurdugunu söyledi inanırmısınız
smaktroll Jeatimo kesinlikle bde bakın 14 günlük bebeğim var dün annemlere gittim ya giden gelen bana ayy ne kadar zayof neden böylr çokmu zayf doğdu gelişmiyor bak gıdıgı bomboş sen az mı emziryorsum demeye başladı okada kötü oldum ki kırmamak adına ses çıkarmadım ilk çocugumdada bunu çok yaptılar şuan kızım 2 yaşında hala aynısını söyluyorlar 14 kilo olmasna ragmen
Elif311 smaktroll 3kilo doğan bebek zayıf değil ki 🤷 bu milletin bebeklerin kilosuyla alıp veremediği ne anlamıyorum yaaa. Kilo çok mu iyi birşey sağlıksak açıdan herhangi bir sıkıntısı yoksa neden bu kadar takılır ki kiloya . Ki dediğiniz kiloda doğan çok bebek var benim bebeğimde 3kilo doğdu ve doktorum bile dedi daha ne olsun normali bu zaten diye.
smaktroll Elif311 siz birde benm çevremi duysanız 4 kilo aşagı doğuran yok 3 kilo doğmuş diye sürekli ay çoo zayıf hep sen almışsn bebeğin hiç almamış neden böyle şöyle demeye başladı çok moral bozucu
Musam smaktroll kilolu olsun hasta olsun daha mı iyi anlamıyorum yA şu çocukların kilolarını takan anneleri oglum 1 yaşında 10 kilo arkadaşımın kıZj 11 aylık 14 kilo oglum yürüyor o kız bebek daha yeni dönüyor sizce hangisi iyi Allah aşkına çocukları rahat bırakın büyüyünce de zayıflasın diye uğraşırsınız
birrtutamsevgi smaktroll benim bebeğimde 3010 gram doğdu şekerim yüzünden şişmişti. Hızla şişini attı 2600 kaldı ellerimde. Şuan 6 aylığız ve 6600 kg yuz çevremden bende sürekli baskı yiyorum besinsiz bu sen yedirmiyor musun aç kalıyor o mama buna az sütün mü yok diye. İlk bebeğim ve çalışıyorum inanılmaz üzülüyorum bunları duyunca ama kilolu bebek sağlıklı bebek değildir unutmayalım
smaktroll birrtutamsevgi bende aynı durumdayım çok üzülüyorum çevremden böyle şeyler duyunca ister istemez kendmi yetersiz hissediyorum