smaktroll büyük kızım 2700 doğdu hastaneden çıktığımızda 2500dü kilosu bebekken hiçbir zaman kilolu olmadı aylık hep 500 gram aldı. Şimdi 21 aylık 13 kilo. Onu büyütürken neredeyse herkesle kavga ettim yok çok zayıf yok bu çocuk aç, karnında hiç beslenememiş hepsinin ağzının payını verdim. Şimdi böyle diyenler ikinci kızımın kilosu için ayy bu çok tombiiikk az emzir çok kiloluuuu diyor yani demem o ki o çevredekilere hiiiç yaranilmiyor😁