Asenam16 Rose-leaf 😭aynı valla, ben hiç bir şey yapamadım, eşim uyuyo bütün gün, gece çalıştı. Öldüm ya, atak atak diolar bitmio ki anam bacım. Biz bittik atak bitmedi. Nolcak böyle bilmiyorum, kafama tencere takcam az kaldı.
Rose-leaf Asenam16 allah yardımcın olsun ben sabaha kadar beşik sallıyorum sabah 7 gibi eşim uyanıyor ona veriyorum 2 saat uyuyorum yoksa hiç duramam eşim işe benim için geç gidiyor eşinin izinli olduğu günler dinlen beni en çok yıpratan uykusuzluk
Mutluanne06 Asenam16 ah bacım bizimde 4 ay 10 günlük atak donemindeyiz emmiyor ağlıyor sürekli Allah yardımcımız olsun bir an önce geçer inşallah
Neslinesli Zor haklısın ama bebiş bunlar. Herşey geçiyor iyide kötüde. Benim oğlum öyleydi çok zorlandım ama şimdi 9 yaşında oldu. Bazen aklıma geliyor diyorum bak geçti işte. Allah sakinlik versin. Şansa sabır ve kolaylik inşallah 😊
Asenam16 Rose-leaf ay beni de valla, Bi iki saat uyusam rahat rahat, daha iyi olcam ama olmuyo işte 😕
GULCE02 Asenam16 4aylık diyorsun ve 4ay atağı çok zor Rabbim sabır versin ataktan sonra sadece 1 ay düzelme oldu ama 7 aylık ve aynılarını yaşıyorum tekrar sureklı gezdırmemı dısarı cıkarmamı istiyor ve sürekli aglıyor sanırım bide dişi çıkacak onunda huysuzluğu var hiç. Durmuyoo kaç aya kadar böyle devam edecek Allah bilir 🙂
Asenam16 GULCE02 ay ne zaman bitecek bu ataklar.ne zaman düzelecekler 😭 Ay çok yorgunum ya, bıraksalar 3 gün sınırsız uyurum.
GULCE02 Cennet-Eserr biİzm atak bitti 1 ay sadece düzelme oldu ondan sonra daha bi huysuzlandı şuan 7 aylık post sahibinin anlattıklarını eksıksız yasıyoruz 🙂
gokce24 Asenam16 canım biz öyle yapıyoruz bebeğe göre hareket et gerekirse temizle ben hep çıkarıyorum hep evde bebek arabası temizleyip geri sokuyoruz onda rahat ediyor çünkü
Asenam16 gokce24 pusete koyuyorum evde durmuyor, 3 4 dk en fazla. Bnm ev de küçük, anne yanı zor sığıo odaya. Bebek arabası da olsa zor geçilir 😬
Tosbikkkk Alpingo 10 kelimesi falan var tv izliyor az izletmeye çalışsamda çok inatçı ya sanırım 2 yaş sendromu doruklarda =(
123Asli Asenam16 benim 13 aylık oğlumda öyle valla bende artık doldum 13 aydır ağlıyor huy etti kendine oturduğu yerde ayakta yatarken kalkarken yerken banyoda heryerde ağlıyor doğdu doğalı gece uyumaz benim 4 cu çocuğum 3 çocuğum böyle değildi sesleri çıkmazdı çok uslu bebektiler bilmiyorum bu çocuk bende sabır bırakmadı atak felanda hikaye 😂inanma doğdu doğalı benimkisi ataklı o zaman bazı bebeklerin huyu böyleymiş doktorum dedi alış dedi böyle bazıları mızmız huysuz ağlar uyumaz
Asenam16 123Asli aman Allah ım, deme nolur 😭😭Ay bnm kız da mızmızsa yandık 🤦🏻♀️en nefret ettiğim tip 😩
123Asli Asenam16 valla dedim bile 😂😥😥iyice şaşırdım az önce zil çaldı ona bile ağladı ya böyle bişey varmı resmen bahane arıyor valla billa inşallah sizin böyle olmaz 13 aydır neler çekiyorum ben
Asenam16 123Asli yok artık ya. Bnmki daha o raddeye gelmedi 😂 yarım saattir kucağımda uyutmaya çalışıyorum uyumuo ağlıo, emziği fırlatıo ya puu diye, gülsem mi ağlasam mı 🤦🏻♀️