Alpingo Tosbikkkk nrler yapıyırsunux gün içinde ? Konusuyor mu bebeğiniz benim oğlumda 22 aylık sormak istedim
Tosbikkkk Alpingo 10 kelimesi falan var tv izliyor az izletmeye çalışsamda çok inatçı ya sanırım 2 yaş sendromu doruklarda =(
Asenam16 afraninannesii kız dönüp napcan, aynı bacım aynııı 😭😭 Ay yaşlandım yemin ederim beyazlarım çoğaldı .
Mihriballimm Asenam16 ilk bebek çok normal hissettiklerin alışkın değilsin ne yapacağını şaşırıyor insan eski hayatımı çok özlüyorum diyordum bende hep ama şuan asla değişmem kızlarımla olan zamanı evet çok zor ama geçiyor büyüyorlar hızlıca sağlık sorunu olmadığı sürece ağlamaları beni üzmüyor mesela beş yaşındaki kızım 4 gündür ateşli boğaz enfeksiyonu geçiriyor minigimde bugün burnu tıkandı hapsiriyor ama stres yapmıyorum çünkü gecicek iyilesicekler böyle kalmayacak evet yorulucam bı kaç gün daha ama dermansız değil 🙏
Asenam16 Mihriballimm çok geçmiş olsun canım, Allah şifa versin inşallah 🙏 geçecek diyorum her gün ama geçmio. Çok fena haldeyim
Asenam16 Mnwr32 aynn ya, bnmki de vardiyalı çalışıo, evde uyuyo, çocuk hep benim üstümde, delircem, zor sabrediyorum 😭😭😭😭
Asenam16 mervemir- kimsem yok 😭eşim de vardiyalı çalışıo, evde uyuyo. Çocuk hep benim üstümde 😭 öyle yorgunum ki
gokce24 Asenam16 canım biz öyle yapıyoruz bebeğe göre hareket et gerekirse temizle ben hep çıkarıyorum hep evde bebek arabası temizleyip geri sokuyoruz onda rahat ediyor çünkü
Asenam16 afraninannesii 😭😭alışmaya çalışıyorum ama olmuyor, ağlıyor sadece, hiç mi yorulmuyor ağlarken, durduk yere bas bas bağırıyor ya 😩
Bibebebi Asenam16 ben atak haftasında vermiştim uyku eğitimini. Gerçekten iki hafta canımı kenarı bırakıcaktım artık. Ama sonra çiçek🌸 sabredin🥲
amansallagitsin Asenam16 ole pahali birsey degil 200 liraya 150 liraya uygun bulursunuz hatta ikinci el satis programlarinda alin uyguna kafaniz rht eder
Cennet-Eserr Asenam16 4 ay çok zor en sıkıntılı dönemlerden biri. İnanın geçiyo atak bitince melek gibi oluyorlar 🥰 atak bitene kadar kanguruyla idare etmeyi deneyin
GULCE02 Cennet-Eserr biİzm atak bitti 1 ay sadece düzelme oldu ondan sonra daha bi huysuzlandı şuan 7 aylık post sahibinin anlattıklarını eksıksız yasıyoruz 🙂
Rose-leaf Asenam16 yanlız değilsin güzel kardeşim uykusuzluktan ayakta duramıyorum 4 ay 24 günlük geçmedi atak matak uykuya direniyor uykusu var ağlıyor bak yerden hamak almıştım doğduğunda onuda istemiyor artık geçen hafta çingene beşiği taktım salonun ortasına onuda istemiyor ne istiyor bilmiyorum çıldırcam bulaşıklar demişsin inan benim kahvaltı bulaşığım da duruyordu eşim akşam geldi bi yandak yemek yaptım bi yandan mutfagı topladım inşallah düzelirler benim evde curcuna inan asılan çamaşılarlar mı desen katlanmayı bekleyenler mi ne ararsan var ben ben değilim mechullerdeyim 😂😂
Asenam16 Rose-leaf 😭aynı valla, ben hiç bir şey yapamadım, eşim uyuyo bütün gün, gece çalıştı. Öldüm ya, atak atak diolar bitmio ki anam bacım. Biz bittik atak bitmedi. Nolcak böyle bilmiyorum, kafama tencere takcam az kaldı.