Oslemmela Kızım şuan 7 aylık altı ay boyunca bunları bence yaşadım fazlası var eksiği yoktu sabahlara kadar kucağımda uyuttm uykusuz kaldm aç kaldm bir tabak çorba yapıp içemez mi insan ona bile fırsatım olmadı ama kolik bir bebekti benimkisi ondan o kadar ağlıyordu gaz sıkıntısı olabilir mi aceba ?
Asenam16 Oslemmela ay bilmiyorum ya, artık beynim durdu. Napıcağımı şaşırdım, gaz damlası kullanıoz, masaj yapıyorum yok. Susmuo, bas bas bağırıyor
Mutluanne06 Asenam16 ah bacım bizimde 4 ay 10 günlük atak donemindeyiz emmiyor ağlıyor sürekli Allah yardımcımız olsun bir an önce geçer inşallah
Asenam16 Tweetyy ay 3 aydan beri böyle, öldüm artık 😭 durmuyor yatınca, illa kucakta gezecek 😭😭😭 inşallah geçer, ne zaman geçecek bilmiyorum 😭 uzun zamandır atakta
Tweetyy Asenam16 kiyamam uzun suredir böyleyse az kalmıştır 35 gun mu ne sürüyor bu atak bizimki 15 gun falan zorlamisti. Azalan sütümü isirgan otu çayı ve cemen tohumu cayiyla topladım bide bol bol kuru dut yedim. Yardimci olacak biri varsa bi kac gun sende kalsin ya da arada yardıma gelsin sen uyu bi iki saat
Asenam16 Mrvedmr 😭Ay delirdik ya delirdik, vallahi bıktım, bnmki emio, sömürdü beni, ama devamlı emdiği için ve stresten sinirden Süt azaldı bitti, korkuyorum kesilcek diye 😩
amansallagitsin Asenam16 Allah yardimcin olsun zor anliyorum seni en guzeli soyle yap kanguru al nasilsa kucaginda durmaktan hoslaniyor susuyor orda dursun kucaginda is yap onunla ztn oda uyur orda sallana sallana faydasini gorursun ev bok gotursun onemli dgil yarin bi gun yapilir bebeginle ilgilnen o uyuyunca sende uyu hatta bu atak doneminde koynunda uyut berabr uyuyun en guzeli kanguru ilede islerini halledersin ole ole ztn atagi biter rht edersn
Asenam16 amansallagitsin kanguru da para lazım ay 😭🤦🏻♀️ koynumda uyuyo zar zor, bugün kesintisiz kucağımda memede salladım 2 buçuk saat, belim koptu ya, başım çatladı, ağladım yorgunluktan sinirden, 😭
Asenam16 Pnrdnzysfars ay kimsem yok ki, eşim de uyuyo bütün gün, vardiyalı çalışıo, bu hafta gece gidiyo gündüz full uyku 😭 açıyorum o sesleri ama yok bana mısın demiyor. Bide o sesleri dinliyorum başım daha çok ağrıyo😩 uyusa sakinleşse tm da o uyumayıp ağlayınca deliriyorum
Mihriballimm Asenam16 kızım 5 yaşında düzelme yok aşkım sen alışıyorsun sadece iki aylık da bı tane daha var bende 😀😀 artık melodi gibi geliyor aglamalari
Asenam16 Mihriballimm 😩ay Allah yardım etsin canım 😭Allah ım o kadar zor ki ya, nasıl dayanıyorsun 😭 ben 1 taneyle baş edemiyorum 😭 of of off. Ve ne zaman alışcam ben, alışamıyorum, beynim zonkluo ya, bas bas bağırıyor evde ya. Sabır kalmadı
Asenam16 Bibebebi uyku saatleri düzenli, ama uyutmak mesele o saatte 😭😭😭😭uykuya direniyo. Uyumuyo ağlıo, bugün 2 buçuk saat durmadan salladım kucağımda, zar zor uyudu. Ama hala kıpır kıpır, tam uyumamış sanki.
amansallagitsin Asenam16 ole pahali birsey degil 200 liraya 150 liraya uygun bulursunuz hatta ikinci el satis programlarinda alin uyguna kafaniz rht eder
afraninannesii Asenam16 o günlere geri dönsem ksşke. 20 aylık son birkaç gündür canımı alacak ya🥲🥲🥲🥲 uyumaz yemez içmez sürekli kucak meme 🤌🏻🤯🤯🤯🤯
Asenam16 afraninannesii kız dönüp napcan, aynı bacım aynııı 😭😭 Ay yaşlandım yemin ederim beyazlarım çoğaldı .
Mnwr32 Asenam16 acaba ben mi yazdım postu diye bı baktım ekrana 4ay 8 gün uzun süredir bizde aynı durumdayız ve kafayı yemek üzereyim tek başımayım kimse yok eşim çalışıyor ki evde olduğunda onda da durmuyor gündüz uyumuyor sürekli ağlıyor çıldırmak üzereyim 😥
Asenam16 Mnwr32 aynn ya, bnmki de vardiyalı çalışıo, evde uyuyo, çocuk hep benim üstümde, delircem, zor sabrediyorum 😭😭😭😭
mervemir- Asenam16 destek verecek yanınızda biri yok mu hiç susmuyor hep ağlıyor diyorsunuz atak döneminde muhtemelen olabilir, ama sizde sanırım iyice stres yapıyorsunuz yanınızda biri olsa ona verseniz en azından rahat edersiniz o dönemde benim oğlumda bende asla susmadı ne zaman anneme eşime verdim çocuk uyurdu:)
Asenam16 mervemir- kimsem yok 😭eşim de vardiyalı çalışıo, evde uyuyo. Çocuk hep benim üstümde 😭 öyle yorgunum ki
Mihriballimm Asenam16 ilk bebek çok normal hissettiklerin alışkın değilsin ne yapacağını şaşırıyor insan eski hayatımı çok özlüyorum diyordum bende hep ama şuan asla değişmem kızlarımla olan zamanı evet çok zor ama geçiyor büyüyorlar hızlıca sağlık sorunu olmadığı sürece ağlamaları beni üzmüyor mesela beş yaşındaki kızım 4 gündür ateşli boğaz enfeksiyonu geçiriyor minigimde bugün burnu tıkandı hapsiriyor ama stres yapmıyorum çünkü gecicek iyilesicekler böyle kalmayacak evet yorulucam bı kaç gün daha ama dermansız değil 🙏
bugra_mom3244 Asenam16 bebek arabanız varsa evin içinde gezdirin ben yorulunca onunla gezdiriyorum ayaklarını güzelce dezenfekte edin evde gezdirin susuyorlar valla
Bibebebi Asenam16 ben atak haftasında vermiştim uyku eğitimini. Gerçekten iki hafta canımı kenarı bırakıcaktım artık. Ama sonra çiçek🌸 sabredin🥲