Asenam16 atak haftasındasınız bence. 4 ay 15 günlük oğlum bizimkinin bitmesine son 1 gün kaldı çok şükür. Çoğu belirtiler aynı. Kucaktan inmek istemiyor sanki bi yerini keser gibi ağlıyo bi anda,uyuyorsa sık uyanıyor ve içlii içli ağlayarak uyanıyor . Sabretmek dışında elden malesef bir şey gelmez